Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá (9-17 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Newsletter

Přihlaste svůj e-mail k zasílání novinek a akcí.
Už nic nezmeškáte!

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci zboží?

• Napište a přiložte průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, daňový doklad (nebo jeho kopii) a číslo objednávky. Řádně zabalené zásilky odesílejte na adresu provozovny. O odeslání zásilky k reklamaci nás předem informujte. Reklamované zboží zasílejte pouze doporučeně (v případě dobírky nebude zásilka převzata).

• Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována,
bude vyřízena a platba navrácena nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Při reklamaci není možná výměna zboží.

• Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

• U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím.

• Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
- nesprávnou údržbou
- zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

Copyright © 2019 | Stylové Radosti
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.