Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

• Sledujte naše sociální sítě a jako první získáte informace o novinkách a akcích.
 
• Ověřené recenze od našich zákazníků.

Rychlý kontakt

tel: +420 720 632 600
napište nám
Jsme tu pro vás Po-Pá (9-17 hod.)

Nejprodávanější


» Reklamační řád
Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci zboží?

• Napište a přiložte průvodní dopis, do kterého uveďte popis závady na zboží, daňový doklad (nebo jeho kopii) a číslo objednávky. Řádně zabalené zásilky odesílejte na adresu provozovny. O odeslání zásilky k reklamaci nás předem informujte. Reklamované zboží zasílejte pouze doporučeně (v případě dobírky nebude zásilka převzata).

• Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována,
bude vyřízena a platba navrácena nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Při reklamaci není možná výměna zboží.

• Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

• U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím.

• Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
- opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
- nesprávnou údržbou
- zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.